BEST PRACTICE FESTIVAL


Budowanie wizerunku pracodawcy to obecnie jeden z najgorętszych trendów HR. EB to nie fanaberia, a dziedzina świadomego zarządzania marką pracodawcy. Zjawisko rynku pracownika, zwiększona rotacja i niedobór kandydatów o pożądanych kompetencjach sprawiają, że realizacja działań employer brandingowych przestaje być już kwestią podążania za modą, a staje się warunkiem przetrwania na trudnym rynku pracy. Wiele organizacji poddaje się jednak pokusom pójścia na skróty, zapominając o starannym przygotowaniu się do wdrożenia działań EB w organizacji.

Dlatego nasze wydarzenia będą festiwalami dobrych praktyk, na których będziemy pokazywać od czego zacząć przygodę z EB. Ze wsparciem przychodzą EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy na co dzień wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia ekspertów biorących udział w cyklicznych spotkaniach Brunch EB w całej Polsce odbywają się w formacie TED. Krótki czas wystąpień wymaga od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Praktycy kładą nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w ich codziennej praktyce zawodowców EB.

Przed Państwem Brunch EB – Best Practice Festival! ZAPRASZAMY!

A poza tym, dlaczego warto?

będzie miał możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Niech EB będzie z Wami, i do zobaczenia :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota

II część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

AfloTalent - rozwój z pomysłem
Praca w branży farmaceutycznej to szczyt marzeń dla wielu handlowców. Ale co zrobić, gdy już masz świetny zespół sprzedażowy w firmie farmaceutycznej, która jest nr 1. na rynku i chcesz go utrzymać? Tu trzeba postawić na rozwój kompetencji i zbudować program, który spowoduje, że nawet długoletni pracownicy nadal będą zmotywowani i zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. To jeden z pomysłów wdrożony w firmie Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o., który sprawia, że firma staje się pracodawcą z wyboru, a rekrutacje do zespołów sprzedażowych wynikają wyłącznie z rozwoju struktur, a nie z rotacji.

Anita Ciesielska

Office Telling. Spraw, by biuro opowiadało historię
StoryTelling vs OfficeTelling - jak globalny trend wpłynął na biura?
O czym może opowiadać biuro? Przykłady Office Telling.
Najlepszy Office Telling to ten tworzony wspólnie z pracownikami.
Office Telling - element Employer Brandingu.

Tomasz Pater

Postaw na innowacyjność pracowników i wyróżnij się wśród pracodawców
Coraz trudniej firmom zbudować wyróżniającą się propozycję wartości dla pracownika, a pakiety benefitów nie przyciągają już tak skutecznie talentów, ponieważ prawie wszyscy konkurenci oferują podobną opiekę medyczną, pakiet sportowy, itd. Jednocześnie większość działów HR boryka się z wyzwaniem pozyskania pracowników z odpowiednimi kompetencjami, zmotywowanych i chcących dłużej pozostać w firmie. Pytanie, czym możemy wyróżnić się na rynku, budując jednocześnie przewagę konkurencyjną naszej firmy? Jeśli próbowaliśmy już wszystkiego, może czas pochylić się nad tym, czego nasi kandydaci rzeczywiście szukają i ...stworzyć im warunki do rozwinięcia swojej innowacyjności? Mówi się, że pracownicy przychodzą do firm, a odchodzą od szefów. Uważam, że przychodzą do obietnicy marki pracodawcy, a odchodzą, ponieważ rozczarowuje ich kultura organizacyjna tworzona przez tych szefów. Co menedżerowie mogą zrobić, aby systemowo tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą rozwojowi innowacji? Jak HR może wspierać innowacyjność w firmie? I wreszcie jak może wykorzystywać te działania jako element Employee Value Proposition?

Maria Drożdżyk

Blended Learning - metoda, która zmienia wszystko
Czy wiesz, że szkolenia językowe w tradycyjnej formule pochłaniają nawet o 50% więcej budżetu niż te oparte na nowoczesnych metodach, takich jak np. blended learning? Według ekspertów, zmieszanie (ang. to blend) konwersacji z e-learningiem zwiększa efektywność i komfort nauki, daje precyzyjny pomiar aktywności, redukuje problemy organizacyjne oraz daje oszczędności finansowe. Jakich jeszcze korzyści możesz spodziewać się po takim rozwiązaniu? Jak zwiększyć efektywność szkoleń językowych w firmie i łatwo podnieść kompetencje językowe pracowników?

Ekspert zajmujący się zagadnieniem nowoczesnej edukacji językowej opowie m.in. o tym:
na czym polega prawdziwy blended learning językowy oraz metoda flipped blended learning?
dlaczego i kiedy e-learning jest najefektywniejszą formą nauki?
jak firma ORANGE korzysta z platformy i rozwiązań eTutor w swojej organizacji?
jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie kursy oparte na blended learningu?

Michał Lach

Komu drogo, temu czas
W dzisiejszych czasach permanentny brak pracowników, głównie specjalistów, w całej Polsce, we wszystkich branżach i sektorach nikogo już nie dziwi. Rosnąca dysproporcja między liczbą osób w wieku produkcyjnym a poprodukcyjnym czy rosnąca emigracja zarobkowa strukturalnie przyczyniają się do wzmacniania tego zjawiska. Zachowanie obecnej kadry i możliwość zatrudniania nowych pracowników będą znacznie ułatwione, gdy Firma utrzyma obraz bardzo dobrego pracodawcy. Jednym ze sposobów jest zapewnienie pracownikom zdrowego, ergonomicznego balansu życie prywatne-życie zawodowe, przy jednoczesnym zaspokojeniu ich oczekiwań finansowych. I oczywiście, przy spełnieniu wszystkich wymagań prawnych.

Łukasz Chodkowski & Michał Kibil

Audyt marki pracodawcy w 1 dzień
Dowiesz się jak:
przygotować się do analizy Twojej marki pracodawcy
stosować narzędzia do diagnozy potencjału marki
dzięki audytowi marki wyprzedzić swoją konkurencję w obszarze rekrutacji

Łukasz Jarota


29.05.2018
SERWUJEMY - AGENDA


09:00 - 11:30 Warsztaty Łukasz Jarota
11:30 - 12:00 EB rejestracja
12:00 - 12:05 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:05 - 12:30 Wystąpienie Anita Ciesielska
  • 12:30 - 12:50Wystąpienie Tomasz Pater
  • 12:50 - 13:10 Przerwa & Networking
  • 13:10 - 13:35 Wystąpienie Maria Drożdżyk
  • 13:35 - 14:00 Wystąpienie Michał Lach
  • 14:00 - 14:15 Przerwa & Networking
  • 14:15 - 14:50 Wystąpienie Łukasz Chodkowski
    & Michał Kibil
  • 14:50 - 15:10 Wystąpienie Łukasz Jarota
  • 15:10 – 16:00 Panel Dyskusyjny
  • 16:00 – 16:05 Zakończenie

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Michał
    Szymański
    Dyrektor Operacyjny
    w GoWork.pl
    Łukasz
    Chodowski
    Dyrektor Zarządzający
    Dehora Polska
    Maria
    Drożdżyk
    HR Business Partner
    w Fujitsu Technology
    Solutions
    Tomasz
    Pater
    Workplace
    & Education Consultant
    Grupa Nowy Styl
    Michał
    Lach
    Współwłaściciel
    eTutor.pl.
    Założyciel K2
    Internet i Audioteki
    Michał
    Kibil
    Adwokat
    w Dehora Polska
    Anita
    Ciesielska
    Kierownik Działu HR
    w Aflofarm Farmacja
    Polska Sp. z o.o.
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    ŁUKASZ CHODKOWSKI

    Dyrektor Zarządzający w firmie Dehora w Polsce. W firmie Dehora od ponad siedmiu lat. Wcześniej związany z branżą produkcyjną, co zdecydowanie było początkiem fascynacji problematyką czasu pracy oraz jej wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz dobrostan pracowników. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych mających na celu poprawę jakości planowania czasu pracy. Ma na koncie współpracę zarówno z wielkimi międzynarodowymi koncernami (np.: Nestlé Polska, British American Tobacco, Intel, Beko czy Microsoft), jak i instytucjami państwowymi, takimi jak Główny Urząd Statystyczny czy Ministerstwo Edukacji Narodowej.

    Maria Drożdżyk

    HR Business Partner w globalnej firmie z branży IT, z dziesięcioletnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w obszarze rekrutacji, employer brandingu i realizacji projektów HR. Ponadto przez cztery lata zajmowała się sprzedażą i marketingiem w Wielkiej Brytanii oraz zarządzała oddziałem międzynarodowej agencji rekrutacyjnej. Absolwentka psychologii doradztwa zawodowego i organizacji UŁ oraz studiów podyplomowych akredytowanych przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing (CIM), a także trener biznesu z certyfikacją Grupy TROP. Obecnie studentka podyplomowych studiów na SGH ‘Przywództwo w Innowacjach’. Interesuje się aspektami wpływu działań HR na wzrost efektywności biznesu, szczególnie w organizacjach, które chcą być bardziej innowacyjne.

    Tomasz Pater

    Absolwent m.in. Statystyki w praktyce Społeczno - Gospodarczej oraz Handlu i Zarządzania Sprzedażą. Doświadczony Project Manager w realizacji ogólnopolskich projektów szkoleniowych. W Grupie Nowy Styl pracuje w Dziale Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy na stanowisku Workplace & Education Consultant, gdzie bierze udział w realizacji projektów badawczych dla klientów oraz odpowiada za proces ofertowania świadczonych usług. Jest wielkim entuzjastą rozwiązań IoT, jako elementów współczesnego Smart Office oraz wierzy, że internet rzeczy stanie się niebawem nieodłącznym elementem przestrzeni biurowych. Certyfikowany moderator w zakresie prowadzenia procesów z zakresu praktycznego zastosowania narzędzi i metody design thinking.

    Michał Kibil

    Doradza we wszelkich kwestiach związanych z szeroko pojętą tematyką zatrudniania pracowników w tym aspektów prawa nowych technologii w stosunkach zatrudnienia oraz ochrony danych osobowych pracowników. Zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, w Głównym Inspektoracie Pracy, prowadził warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii jak i prowadził praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym (w jednej z nich wciąż doradza jako of counsel). Specjalizuje się w restrukturyzacjach zakładów pracy, optymalizacji systemów czasu pracy oraz wynagrodzeń, a także pracowniczych sporach sądowych. Od 6 lat szkoli z zakresu prawa pracy. Wśród dotychczasowych klientów Michała znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości.Świadcząc usługi doradcze, skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz zwiększaniu efektywności obsługiwanych zakładów pracy. Każde zlecenie traktuje jako proces nakierowany na efektywne rozwiązanie problemu klienta. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

    Michał Lach

    Ekspert nowoczesnych szkoleń językowych. Absolwent i pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca Roku 2009, dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzałożyciel kilku startupów, między innymi k2, Audioteka.pl i diki.pl. Aktualnie współwłaściciel eTutor, polskiej platformy do samodzielnej nauki języka angielskiego przez Internet.

    Anita Ciesielska

    Z wykształcenia psychopedagog i absolwentka zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Z zamiłowania zawodowego coach, trener, manager. Specjalizuje się w zarządzaniu rozwojem struktur i procesów personalnych w organizacjach oraz wdrażaniu rozwiązań z zakresu miękkiego HR. Z firmą Aflofarm związana od 5 lat.

    REJESTRACJA


    29.05.2018
    Showroom Nowy Styl, Ul. Doktora Stefana Kopcińskiego 77, Łódź
    Warunki uczestnictwa

    Udział w I + II części (Warsztaty+ Brunch EB – wystąpienia Ekspertów) – 350 zł netto - CENA FIRST MINUTE!

    Udział w II części (Brunch EB – wystąpienia Ekspertów) – 150 zł netto

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Patrtner Strategiczny

    Patrtner Merytoryczny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    600-065-118