BEST PRACTICE FESTIVAL


Niesłabnąca popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że polscy pracodawcy nie postrzegają employer brandingu za korporacyjną fanaberię. Wręcz przeciwnie - EB staję się dziedziną zarządzania - świadomego zarządzania marką pracodawcy. Od czego zacząć ten proces? Jak stworzyć EB oparty na komunikacji Human2Human? Jak menedżerowie wpływają na markę pracodawcy? Podczas tej specjalnej edycji przyjrzymy się kondycji EB w Polsce - w jakim kierunku zmierzają organizacje, jakie są dominujące trendy i powtarzające się problemy. Pomogą nam w tym EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Kładziemy nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w codziennej praktyce Profesjonalistów EB. To będzie festiwal dobrych praktyk!

Dlaczego warto?

masz możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Zapraszamy! Niech EB będzie z Wami! :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Rola HR w budowaniu i wspieraniu marki pracodawcy
HR nie powinien dziś zajmować się wyłącznie zatrudnianiem, wdrażaniem, ocenianiem i zwalnianiem pracowników. Tworzenie pozytywnego doświadczenia pracownika ma dziś największe znaczenie. Organizacje zaczynają poświęcać więcej czasu by potrzeby pracowników, zapewnić rozwój umiejętności i zaplanować indywidualną ścieżkę kariery.

Postaw na innowacyjność pracowników i wyróżnij się wśród pracodawców
Coraz trudniej firmom zbudować wyróżniającą się propozycję wartości dla pracownika, a pakiety benefitów nie przyciągają już tak skutecznie talentów, ponieważ prawie wszyscy konkurenci oferują podobną opiekę medyczną, pakiet sportowy, itd. Jednocześnie większość działów HR boryka się z wyzwaniem pozyskania pracowników z odpowiednimi kompetencjami, zmotywowanych i chcących dłużej pozostać w firmie. Pytanie, czym możemy wyróżnić się na rynku, budując jednocześnie przewagę konkurencyjną naszej firmy? Jeśli próbowaliśmy już wszystkiego, może czas pochylić się nad tym, czego nasi kandydaci rzeczywiście szukają i ...stworzyć im warunki do rozwinięcia swojej innowacyjności? Mówi się, że pracownicy przychodzą do firm, a odchodzą od szefów. Uważam, że przychodzą do obietnicy marki pracodawcy, a odchodzą, ponieważ rozczarowuje ich kultura organizacyjna tworzona przez tych szefów. Co menedżerowie mogą zrobić, aby systemowo tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą rozwojowi innowacji? Jak HR może wspierać innowacyjność w firmie? I wreszcie jak może wykorzystywać te działania jako element Employee Value Proposition?

Maria Drożdżyk

Komu drogo, temu czas
W dzisiejszych czasach permanentny brak pracowników, głównie specjalistów, w całej Polsce, we wszystkich branżach i sektorach nikogo już nie dziwi. Rosnąca dysproporcja między liczbą osób w wieku produkcyjnym a poprodukcyjnym czy rosnąca emigracja zarobkowa strukturalnie przyczyniają się do wzmacniania tego zjawiska. Zachowanie obecnej kadry i możliwość zatrudniania nowych pracowników będą znacznie ułatwione, gdy Firma utrzyma obraz bardzo dobrego pracodawcy. Jednym ze sposobów jest zapewnienie pracownikom zdrowego, ergonomicznego balansu życie prywatne-życie zawodowe, przy jednoczesnym zaspokojeniu ich oczekiwań finansowych. I oczywiście, przy spełnieniu wszystkich wymagań prawnych.

Łukasz Chodkowski & Michał Kibil

Office Telling. Spraw, by biuro opowiadało historię
StoryTelling vs OfficeTelling - jak globalny trend wpłynął na biura?
O czym może opowiadać biuro? Przykłady Office Telling.
Najlepszy Office Telling to ten tworzony wspólnie z pracownikami.
Office Telling - element Employer Brandingu.

Tomasz Pater

Blended Learning - metoda, która zmienia wszystko
Czy wiesz, że szkolenia językowe w tradycyjnej formule pochłaniają nawet o 50% więcej budżetu niż te oparte na nowoczesnych metodach, takich jak np. blended learning? Według ekspertów, zmieszanie (ang. to blend) konwersacji z e-learningiem zwiększa efektywność i komfort nauki, daje precyzyjny pomiar aktywności, redukuje problemy organizacyjne oraz daje oszczędności finansowe. Jakich jeszcze korzyści możesz spodziewać się po takim rozwiązaniu? Jak zwiększyć efektywność szkoleń językowych w firmie i łatwo podnieść kompetencje językowe pracowników?

Ekspert zajmujący się zagadnieniem nowoczesnej edukacji językowej opowie m.in. o tym:
na czym polega prawdziwy blended learning językowy oraz metoda flipped blended learning?
dlaczego i kiedy e-learning jest najefektywniejszą formą nauki?
jak firma ORANGE korzysta z platformy i rozwiązań eTutor w swojej organizacji?
jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie kursy oparte na blended learningu?

Michał Lach


29.05.2018
SERWUJEMY - AGENDA


09:00 - 11:30 Warsztaty
11:30 - 12:00 EB rejestracja
12:00 - 12:15 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:15 - 12:35 Wystąpienie Maria Drożdżyk
  • 12:35 - 13:10Wystąpienie Łukasz Chodkowski
    & Michał Kibil
  • 13:10 - 13:25 Przerwa & Networking
  • 13:25 - 13:50 Wystąpienie Tomasz Pater
  • 13:50 - 14:15 Wystąpienie Michał Lach
  • 14:15 - 14:30 Przerwa & Networking
  • 14:30 - 14:55 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:55 - 15:20 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 15:20 – 15:30 Zakończenie

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Michał
    Szymański
    Dyrektor Operacyjny
    w GoWork.pl
    Łukasz
    Chodowski
    Dyrektor Zarządzający
    Dehora Polska
    Maria
    Drożdżyk
    HR Business Partner
    w Fujitsu Technology
    Solutions
    Tomasz
    Pater
    Workplace
    & Education Consultant
    Grupa Nowy Styl
    Michał
    Lach
    Współwłaściciel
    eTutor.pl.
    Założyciel K2
    Internet i Audioteki
    Michał
    Kibil
    Adwokat
    w Dehora Polska
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    ŁUKASZ CHODKOWSKI

    Dyrektor Zarządzający w firmie Dehora w Polsce. W firmie Dehora od ponad siedmiu lat. Wcześniej związany z branżą produkcyjną, co zdecydowanie było początkiem fascynacji problematyką czasu pracy oraz jej wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz dobrostan pracowników. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych mających na celu poprawę jakości planowania czasu pracy. Ma na koncie współpracę zarówno z wielkimi międzynarodowymi koncernami (np.: Nestlé Polska, British American Tobacco, Intel, Beko czy Microsoft), jak i instytucjami państwowymi, takimi jak Główny Urząd Statystyczny czy Ministerstwo Edukacji Narodowej.

    Maria Drożdżyk

    HR Business Partner w globalnej firmie z branży IT, z dziesięcioletnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w obszarze rekrutacji, employer brandingu i realizacji projektów HR. Ponadto przez cztery lata zajmowała się sprzedażą i marketingiem w Wielkiej Brytanii oraz zarządzała oddziałem międzynarodowej agencji rekrutacyjnej. Absolwentka psychologii doradztwa zawodowego i organizacji UŁ oraz studiów podyplomowych akredytowanych przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing (CIM), a także trener biznesu z certyfikacją Grupy TROP. Obecnie studentka podyplomowych studiów na SGH ‘Przywództwo w Innowacjach’. Interesuje się aspektami wpływu działań HR na wzrost efektywności biznesu, szczególnie w organizacjach, które chcą być bardziej innowacyjne.

    Tomasz Pater

    Absolwent m.in. Statystyki w praktyce Społeczno - Gospodarczej oraz Handlu i Zarządzania Sprzedażą. Doświadczony Project Manager w realizacji ogólnopolskich projektów szkoleniowych. W Grupie Nowy Styl pracuje w Dziale Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy na stanowisku Workplace & Education Consultant, gdzie bierze udział w realizacji projektów badawczych dla klientów oraz odpowiada za proces ofertowania świadczonych usług. Jest wielkim entuzjastą rozwiązań IoT, jako elementów współczesnego Smart Office oraz wierzy, że internet rzeczy stanie się niebawem nieodłącznym elementem przestrzeni biurowych. Certyfikowany moderator w zakresie prowadzenia procesów z zakresu praktycznego zastosowania narzędzi i metody design thinking.

    Michał Kibil

    Doradza we wszelkich kwestiach związanych z szeroko pojętą tematyką zatrudniania pracowników w tym aspektów prawa nowych technologii w stosunkach zatrudnienia oraz ochrony danych osobowych pracowników. Zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, w Głównym Inspektoracie Pracy, prowadził warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii jak i prowadził praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym (w jednej z nich wciąż doradza jako of counsel). Specjalizuje się w restrukturyzacjach zakładów pracy, optymalizacji systemów czasu pracy oraz wynagrodzeń, a także pracowniczych sporach sądowych. Od 6 lat szkoli z zakresu prawa pracy. Wśród dotychczasowych klientów Michała znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości.Świadcząc usługi doradcze, skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz zwiększaniu efektywności obsługiwanych zakładów pracy. Każde zlecenie traktuje jako proces nakierowany na efektywne rozwiązanie problemu klienta. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

    Michał Lach

    Ekspert nowoczesnych szkoleń językowych. Absolwent i pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca Roku 2009, dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzałożyciel kilku startupów, między innymi k2, Audioteka.pl i diki.pl. Aktualnie współwłaściciel eTutor, polskiej platformy do samodzielnej nauki języka angielskiego przez Internet.

    REJESTRACJA


    29.05.2018
    Showroom Nowy Styl, Ul. Doktora Stefana Kopcińskiego 77, Łódź
    Warunki uczestnictwa

    Udział w I + II części (Warsztaty+ Brunch EB – wystąpienia Ekspertów) – 350 zł netto

    Udział w II części (Brunch EB – wystąpienia Ekspertów) – 0 zł - BEZPŁATNY

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Patrtner Strategiczny

    Patrtner Merytoryczny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    600-065-118