JUBILEUSZOWA EDYCJA

BEST PRACTICE FESTIVAL


Przed nami 52 edycja Brunch EB! Niesłabnąca popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że polscy pracodawcy nie postrzegają employer brandingu za korporacyjną fanaberię. Wręcz przeciwnie - EB staję się dziedziną zarządzania - świadomego zarządzania marką pracodawcy. Od czego zacząć ten proces? Jak stworzyć EB oparty na komunikacji Human2Human? Jak menedżerowie wpływają na markę pracodawcy? Podczas tej specjalnej edycji przyjrzymy się kondycji EB w Polsce - w jakim kierunku zmierzają organizacje, jakie są dominujące trendy i powtarzające się problemy. Pomogą nam w tym EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Kładziemy nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w codziennej praktyce Profesjonalistów EB. To będzie festiwal dobrych praktyk!

Dlaczego warto być z nami?

masz możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki" po inspirujących i aktywizujących wystąpieniach, weźmiesz udział w energetycznym panelu dyskusyjnym
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Zapraszamy! Niech EB będzie z Wami! :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka inspiracji
PANEL DYSKUSYJNY
"Faux Pas" w EB - jak go uniknąć?

Dlaczego 50% rekruterów wciąż nie rozumie własnych marek pracodawców?
Dlaczego większość pracodawców nie dba o candidate experience?
Dlaczego pracodawcy myślą że robią Employer Branding w rzeczywistości go nie robiąc?

Moderacja: Joanna Pietrzak & Agnieszka Borak
Uczestnicy: Łukasz Jarota

III część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Rola HR w budowaniu i wspieraniu marki pracodawcy
HR nie powinien dziś zajmować się wyłącznie zatrudnianiem, wdrażaniem, ocenianiem i zwalnianiem pracowników. Tworzenie pozytywnego doświadczenia pracownika ma dziś największe znaczenie. Organizacje zaczynają poświęcać więcej czasu by potrzeby pracowników, zapewnić rozwój umiejętności i zaplanować indywidualną ścieżkę kariery.

Dlaczego zatrzymanie pracownika jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek?
Według wielu badań, odczuwanie wysokiego poziomu stresu bezpośrednio powiązane jest z obciążeniem pracą. Wiele firm dopiero teraz zaczyna rozumieć znaczenie oferowania elastycznych godzin i pracy zdalnej. To przemawia szczególnie do pokolenia millenialsów, ale może również zmniejszyć stres wśród wszystkich zatrudnionych pracowników. Ale elastyczne warunki pracy to nie wszystko...

Jak skutecznie opowiedzieć historię swojego pracodawcy?
Podczas gdy walka o talenty trwa w najlepsze, warto pójść krok dalej i stworzyć specjalną strategię rekrutacji opartą na sięganiu do największych aktywów Twojej firmy, Twoich pracowników. Co zrobić, by Twoi pracownicy mówili o Twojej marce pracodawcy w social media, na targach, konferencjach prawdziwie i z pasją?

Czy znasz prawdziwe powody odejść z Twojej firmy?
Ile razy słyszałeś wyrażenie "człowiek przychodzi do firmy, a odchodzi od szefa"? Polska odnotowała w 2017 roku rekordowo niski poziom zaangażowania pracowników oraz historycznie najmniejsze zaangażowanie Polaków w pracę w stosunku do mieszkańców krajów europejskich. Aż 52% polskich pracowników nie czuje się zaangażowanych w wykonywaną pracę. Pytanie czy chodzi tutaj wyłącznie o rolę szefa/lidera? Czy może chodzi o coraz większe oczekiwania pracownika? Czy świadczenia pozafinansowe, takie jak karnety na basen, fitness czy do centrów medycznych robią jeszcze na nas wrażenie? Co jest prawdziwym powodem spadku zaangażowania i odejść pracowników z firmy?

Przyszłość Employer Brandingu już tu jest
Narzędzia wciąż zmieniają świat rekrutacji wpływając na przyszłość EB. Hyper-Targeting to proces ukierunkowany na konkretne profile kandydatów do których za chwilę docierać będziemy przy jednoczesnym wykorzystywaniu sztucznej inteligencji, gamifikacji, predykcji w analityce oraz wirtualnej rzeczywistości.


13.06.2018
SERWUJEMY - AGENDA


09:00 - 11:30 Warsztaty
11:30 - 12:00 EB rejestracja
12:00 - 12:15 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:15 - 12:45 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 12:45 - 13:10 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 13:10 - 13:25 Przerwa & Networking
  • 13:25 - 13:50 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 13:50 - 14:15 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:15 - 14:30 Przerwa & Networking
  • 14:30 - 14:55 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:55 - 15:45 Panel dyskusyjny
  • 15:45 - 15:50 Zakończenie

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    REJESTRACJA


    13.06.2018
    Restauracja Punkt Sporny, Poznań
    Warunki uczestnictwa

    CENA ZA UDZIAŁ W I CZĘŚCI – 150 zł netto
    CENA FIRST MINUTE – 350 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)
    CENA REGULAR – 490 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Partner Strategiczny

    PARTNERZY