Brunch EB | Employer Branding - budowanie wizerunku, szkolenia, networking, konsultacje

BEST PRACTICE FESTIVAL


Budowanie wizerunku pracodawcy to obecnie jeden z najgorętszych trendów HR. EB to nie fanaberia, a dziedzina świadomego zarządzania marką pracodawcy. Zjawisko rynku pracownika, zwiększona rotacja i niedobór kandydatów o pożądanych kompetencjach sprawiają, że realizacja działań employer brandingowych przestaje być już kwestią podążania za modą, a staje się warunkiem przetrwania na trudnym rynku pracy. Wiele organizacji poddaje się jednak pokusom pójścia na skróty, zapominając o starannym przygotowaniu się do wdrożenia działań EB w organizacji.

Dlatego nasze wydarzenia będą festiwalami dobrych praktyk, na których będziemy pokazywać od czego zacząć przygodę z EB. Ze wsparciem przychodzą EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy na co dzień wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia ekspertów biorących udział w cyklicznych spotkaniach Brunch EB w całej Polsce odbywają się w formacie TED. Krótki czas wystąpień wymaga od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Praktycy kładą nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w ich codziennej praktyce zawodowców EB.

Przed Państwem Brunch EB – Best Practice Festival! ZAPRASZAMY!

A poza tym, dlaczego warto?

będzie miał możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Niech EB będzie z Wami, i do zobaczenia :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Rola HR w budowaniu i wspieraniu marki pracodawcy
HR nie powinien dziś zajmować się wyłącznie zatrudnianiem, wdrażaniem, ocenianiem i zwalnianiem pracowników. Do i tak już złożonej funkcji HR dochodzi obecnie również kreowanie wizerunku pracodawcy, m.in. poprzez tworzenie pozytywnego doświadczenia pracownika i kandydata. Czy employer branding to tylko spektakularne projekty i wielkie budżety? Czy może kreowanie wizerunku powinno zacząć się w prozie dnia codziennego? Czy można pozwolić sobie na naciąganie prawdy w trakcie liftingu oblicza pracodawcy? Warto poszukać odpowiedzi na te pytania.

Agnieszka Słodkowska

Jak skutecznie opowiedzieć historię swojego pracodawcy?
Podczas gdy walka o talenty trwa w najlepsze, warto pójść krok dalej i stworzyć specjalną strategię rekrutacji opartą na sięganiu do największych aktywów Twojej firmy, Twoich pracowników. Co zrobić, by Twoi pracownicy mówili o Twojej marce pracodawcy w social media, na targach, konferencjach prawdziwie i z pasją?

Dlaczego warto inwestować w zdrowie pracowników? Wdrożenie globalnego programu profilaktyki zdrowotnej 'Partnership for Prevention' dla pracowników i ich rodzin.
Podczas wystąpienia dowiemy się, dlaczego warto inwestować w zdrowie pracowników i w jaki sposób dodatkowe świadczenia zdrowotne, wykraczające poza standardowe benefity medyczne, wpływają na rozwój pracownika i wzmacniają jego tożsamość z marką pracodawcy. I czy rzeczywiście wdrożenie dodatkowych świadczeń w zakresie profilaktyki i diagnostyki chorób cywilizacyjnych jest tak ważne dla pracownika, jego rodziny i samego pracodawcy?

Małgorzata Lasota

Przyszłość Employer Brandingu już tu jest
Narzędzia wciąż zmieniają świat rekrutacji wpływając na przyszłość EB. Hyper-Targeting to proces ukierunkowany na konkretne profile kandydatów do których za chwilę docierać będziemy przy jednoczesnym wykorzystywaniu sztucznej inteligencji, gamifikacji, predykcji w analityce oraz wirtualnej rzeczywistości.

Na zakończenie: Brunch EB - dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY

Po inspirujących i aktywizujących prelekcjach pora na nie mniej angażującą część spotkania. Panel to właściwy moment na żywą dyskusję z Wami. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz poddać analizie także swój case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym.


26.09.2018
SERWUJEMY - AGENDA


09:00 - 11:30 Warsztaty
11:30 - 12:00 EB rejestracja
12:00 - 12:15 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:15 - 12:45 Wystąpienie Agnieszka Słodkowska
  • 12:45 - 13:10 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 13:10 - 13:25 Przerwa & Networking
  • 13:25 - 13:50 Wystąpienie Małgorzata Lasota
  • 13:50 - 14:15 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:15 - 14:30 Przerwa & Networking
  • 14:30 - 14:55 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:55 - 15:45 Panel dyskusyjny
  • 15:45 - 15:50 Zakończenie

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Michał
    Szymański
    Dyrektor Operacyjny
    w GoWork.pl
    Michał
    Lach
    Współwłaściciel
    eTutor.pl.
    Założyciel K2
    Internet i Audioteki
    Agnieszka
    Słodkowska
    Małgorzata
    Lasota
    Agnieszka
    Słodkowska
    Employer Branding
    & HR Super Hero
    w STX Next
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Małgorzata Lasota

    Od ponad 11 lat związana z GSK, gdzie obecnie piastuje stanowisko Europe Cluster HR Head i jest odpowiedzialna za działy HR w Europie. Do jej głównych zadań należy skuteczne wdrażanie strategii personalnej w krajach skandynawskich, bałtyckich oraz Europie Centralnej. Wcześniej pracowała w Firestone Industrial Products jako HR Manager, a następnie European HR Manager. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

    Agnieszka Słodkowska

    Rowiec z wykształcenia, doświadczenia - i przede wszystkim - z pasji. Od ponad 6 lat związana z branżą HR, gdzie wspierała przedsiębiorstwa budowlane, motoryzacyjne oraz IT. Obecnie związana z firmą STX Next, gdzie odpowiada za m.in.szeroko pojęty employer branding. Fanka płaskich struktur, optymalizacji i angażowania pracowników w kształtowanie organizacji.

    Szczegóły wkrótce

    REJESTRACJA


    26.09.2018
    Restauracja Punkt Sporny, Poznań
    Warunki uczestnictwa

    CENA ZA UDZIAŁ W II CZĘŚCI – 150 zł netto
    CENA FIRST MINUTE – 350 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)
    CENA REGULAR – 490 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Partner Merytoryczny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    600-065-118