BEST PRACTICE FESTIVAL


Niesłabnąca popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że polscy pracodawcy nie postrzegają employer brandingu za korporacyjną fanaberię. Wręcz przeciwnie - EB staję się dziedziną zarządzania - świadomego zarządzania marką pracodawcy. Od czego zacząć ten proces? Jak stworzyć EB oparty na komunikacji Human2Human? Jak menedżerowie wpływają na markę pracodawcy? Podczas tej specjalnej edycji przyjrzymy się kondycji EB w Polsce - w jakim kierunku zmierzają organizacje, jakie są dominujące trendy i powtarzające się problemy. Pomogą nam w tym EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Kładziemy nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w codziennej praktyce Profesjonalistów EB. To będzie festiwal dobrych praktyk!

Dlaczego warto?

masz możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Zapraszamy! Niech EB będzie z Wami! :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Organizacja Pozytywna
Temat jest zaproszeniem do dyskusji dotyczącej jakości pracy i życia społecznego w organizacjach. Chcemy wyjść w nim poza normy i reguły społeczne by zachęcać do refleksji nad tym, w jaki sposób możemy budować pozytywny klimat pracy, sens pracy i jakość relacji z innymi ludzmi.

Anetta Krukowska

„Secret sauce” komunikacji wewnętrznej, by zyskać w pracownikach ambasadorów EB
Czy zdarzyło Ci się poczuć, że pracownicy nie do końca chcą się angażować w działania EB i być ambasadorami firmy na zewnątrz? A może szukasz skutecznych rozwiązań i strategii na podniesienie identyfikacji pracowników z firmą? Co takiego zrobił Steve Jobs, że mimo „trudnego” charakteru, miał wokół siebie osoby, które mimo wszystko chciały być częścią ikony amerykańskiego biznesu? Opowiem o tym, czego kiedyś nie uwzględniałam, projektując i realizując kampanie EB dla klientów, tym samym nie wykorzytując w pełni potencjału pomysłów i potrzeb organizacji. Innymi słowy, podzielę się tym, na co dziś szczególnie zwracam uwagę w komunikacji wewnętrznej, aby opór lub niezdecydowanie pracowników przełożyć na ich otwartość i większe zaangażowanie.

Anna Sarnacka-Smith

Wspieranie pasji pracowników jako ważny element budowania kultury firmowej i wizerunku zaangażowanego pracodawcy
W jaki sposób zbudować zaangażowanie i identyfikacje pracowników. Czyli dlaczego i w jaki sposób warto wspierać inicjatywy naszych pracowników.

Magdalena Brylska

Blended Learning - metoda, która zmienia wszystko
Czy wiesz, że szkolenia językowe w tradycyjnej formule pochłaniają nawet o 50% więcej budżetu niż te oparte na nowoczesnych metodach, takich jak np. blended learning? Według ekspertów, zmieszanie (ang. to blend) konwersacji z e-learningiem zwiększa efektywność i komfort nauki, daje precyzyjny pomiar aktywności, redukuje problemy organizacyjne oraz daje oszczędności finansowe. Jakich jeszcze korzyści możesz spodziewać się po takim rozwiązaniu? Jak zwiększyć efektywność szkoleń językowych w firmie i łatwo podnieść kompetencje językowe pracowników?

Ekspert zajmujący się zagadnieniem nowoczesnej edukacji językowej opowie m.in. o tym:
na czym polega prawdziwy blended learning językowy oraz metoda flipped blended learning?
dlaczego i kiedy e-learning jest najefektywniejszą formą nauki?
jak firma ORANGE korzysta z platformy i rozwiązań eTutor w swojej organizacji?
jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie kursy oparte na blended learningu?

Michał Lach

Candidate Experience od zakładki rekrutacja do onboardingu pracownika
Nieustannie spotykam się z pytaniami: “Skąd bierzecie programistów?”, “Gdzie ich szukać?“ czy “Z jakich platform korzystacie?”. Nie ma na to niestety prostej odpowiedzi. Obecnie FreshMail jest w trakcie transformacji Agile. Zmienia się nasza kultura pracy. Jesteśmy firmą technologiczną istniejącą na rynku już 10 lat. Na co dzień pracujemy w Scrumie i to ta metodyka pracy w połączeniu z filozofią Agile skłoniły nas do zmiany myślenia o rekrutacji, onboardingu pracowników oraz kształtowaniu ich rozwoju. W jaki sposób to się sprawdza i co robimy by kandydat wychodził od nas z myślą "ja chce tutaj pracować", dowiesz się z mojej prelekcji.

Karolina Gnat

Kiedy spada na nas bomba rekrutacyjna, czyli o strategicznym podejściu do rekrutacji masowej.
Jak poradzić sobie z sytuacją kiedy do Działu HR wpada zlecenie rekrutacji na 2 tys. osób? Najlepszą metoda jest podejść do tematu strategicznie. Rekrutacja masowa to problem wielu dużych organizacji. Przygotowania obejmują zarówno prace wewnątrz organizacji jak i szereg działań Employer Brandingowych skierowanych do potencjalnych kandydatów na zewnątrz.

Mariola Malarczyk & Pamela Kubica

Na zakończenie: Brunch EB - dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY

Po inspirujących i aktywizujących prelekcjach pora na nie mniej angażującą część spotkania. Panel to właściwy moment na żywą dyskusję z Wami. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz poddać analizie także swój case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym.


08.06.2018
SERWUJEMY - AGENDA


09:00 - 11:30 Warsztaty
11:30 - 12:00 EB rejestracja
12:00 - 12:10 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:10 - 12:35 Wystąpienie Anetta Krukowska
    12:35 - 13:00 Wystąpienie Anna Sarnacka-Smith
  • 13:00 - 13:20 Przerwa & Networking
  • 13:20 - 13:45 Wystąpienie Magdalena Brylska
  • 13:45 - 14:10 Wystąpienie Michał Lach
  • 14:10 - 14:30 Przerwa & Networking
  • 14:30 - 14:55 Wystąpienie Karolina Gnat
  • 14:55 - 15:20 Wystąpienie Mariola Malarczyk & Pamela Kubica
  • 15:20 - 15:30 Zakończenie

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Mariola
    Malarczyk
    Poczta Polska
    Pamela
    Kubica
    Poczta Polska
    Michał
    Szymański
    Dyrektor Operacyjny
    w GoWork.pl
    Magdalena
    Brylska
    Talent Acquisition
    Director
    Karolina
    Gnat
    HR Manager
    we Freshmail
    Michał
    Lach
    Współwłaściciel
    eTutor.pl.
    Założyciel K2
    Internet i Audioteki
    Anna
    Sarnacka-Smith
    Konsultant HR
    w EFFECTIVENESS
    Anetta
    Krukowska
    psycholog,
    trener w EY Academy
    of Business
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Mariola Malarczyk

    Absolwentka Collegium Civitas specjalizacji Nowe Media. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie komunikacji wewnętrznej i Empolyer Brandingu z powodzeniem wdrażając nowe rozwiązania dla firm. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, aktualnie odpowiada za EB w Poczcie Polskiej. Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów.

    Pamela Kubica

    Ekspert ds. rekrutacji, Employer Branding i badań kompetencyjnych w Poczcie Polskiej S.A. Posiada doświadczenie m.in. w koordynowaniu projektów rekrutacji masowej, kreowaniu marki pracodawcy oraz prowadzeniu warsztatów. Odpowiadała za wdrożenie modeli kompetencyjnych oraz programów stażowych w organizacjach. Certyfikowany asesor, mający na swoim koncie wiele projektów Assessment/Development Center w kraju i za granicą. Absolwentka kierunków Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Psychologia i Coaching.

    Magdalena Brylska

    Absolwentka wydziału Psychologii o specjalizacji Psychologia Przedsiębiorczości i Zarządzania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Z branżą IT związana jest od 2010 roku. Swoją przygodę z IT Kontrakt zaczęła w maju 2016 roku, obejmując stanowisko kierownika warszawskiego zespołu rekrutacji. Natomiast od października 2017, jest odpowiedzialna za całokształt strategii rekrutacyjnej w firmie. Jej zadaniem jest opracowanie i wdrożenie globalnej strategii rekrutacyjnej oraz Employer Branding. Wcześniej pracowała dla takich firma jak: IIC Partners Executive Search Worldwide, SII, Astek, Vlog, Divire (dawniej Devonshire) oraz ITMAGINATION. W wolnych chwilach podróżuje, najchętniej z dobrą książką w ręku. Lubi jeździć na rowerze przy dźwiękach ulubionej muzyki oraz zgłębiać tajniki IT podczas szkoleń i rozmów z inspirującymi osobami. Posługuje się językiem angielskim.

    Karolina Gnat

    W zespole FreshMaila pracuję od ponad 4 lat. Wcześniej jako Project Manager, a obecnie HR Manager. Czy jestem HR, który rekrutuje, zatrudnia i zwalnia? Zdecydowanie nie. Moja praca to najtrudniejszy i najbardziej skomplikowany "projekt" czyli Ludzie! Szerzenie wartości i kultury organizacji to mój chleb powszedni. Na co dzień współpracuje zarówno z Managerami, Zarządem jak i Scrum Masterami. Identyfikuję problemy komunikacyjne, adresuje problemy i wyzwania. Dbam o rozwój członków zespołu FreshMaila wspieram ich we wszelkich działaniach. Jestem certyfikowanym facylitatorem, co oznacza, że ułatwiam i koordynuje pracę grup i pomagam im osiągać cele. W 2018 roku wraz z zespołem FreshMaila zdobyłam wyróżnienie w konkursie EB Kreator w kategorii: Zakładka Kariera.

    Michał Lach

    Ekspert nowoczesnych szkoleń językowych. Absolwent i pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca Roku 2009, dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzałożyciel kilku startupów, między innymi k2, Audioteka.pl i diki.pl. Aktualnie współwłaściciel eTutor, polskiej platformy do samodzielnej nauki języka angielskiego przez Internet.

    Anna Sarnacka-Smith

    Trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem managerskim, autorka książki „Everest lidera”; wspiera działy HR i liderów zespołu w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3. Lubi wyzwania i wierzy, że to co najlepsze jest poza strefą komfortu, stąd pracuje dla rynku europejskiego, mieszkając na co dzień w USA.

    Anetta Krukowska

    Anetta jest psychologiem i trenerem specjalizującym się w zakresie zarządzania personelem. Prowadzi szereg szkoleń z obszaru HR. Jest współtwórcą Akademii Profesjonalnego Asesora. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu. Od 2005 współpracuje jako trener z EY Academy of Business. Specjalizuje się w tematach związanych z zespołowością, zarządzaniem zespołem oraz zarządzaniem emocjami w stresie. Ważniejsze zrealizowane projekty obejmowały: oceny potencjału rozwojowego pracowników, projektowanie modeli kompetencyjnych, rekrutacje na stanowiska specjalistyczne i top menedżerskie, diagnoza kompetencji zespołu i rekomendacje przy zmianach strategicznych.

    REJESTRACJA


    08.06.2018
    EY Academy of Business, ul. Lecha Kaczyńskiego 26, Warszawa
    Warunki uczestnictwa

    CENA ZA UDZIAŁ W II CZĘŚCI – 150 zł netto
    CENA LAST MINUTE – 350 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)
    CENA REGULAR – 490 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Partner Merytoryczny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    600-065-118