JUBILEUSZOWA EDYCJA

BEST PRACTICE FESTIVAL


Świętujemy! Przed nami 50 edycja Brunch EB! Niesłabnąca popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że polscy pracodawcy nie postrzegają employer brandingu za korporacyjną fanaberię. Wręcz przeciwnie - EB staję się dziedziną zarządzania - świadomego zarządzania marką pracodawcy. Od czego zacząć ten proces? Jak stworzyć EB oparty na komunikacji Human2Human? Jak menedżerowie wpływają na markę pracodawcy? Podczas tej specjalnej edycji przyjrzymy się kondycji EB w Polsce - w jakim kierunku zmierzają organizacje, jakie są dominujące trendy i powtarzające się problemy. Pomogą nam w tym EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Kładziemy nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w codziennej praktyce Profesjonalistów EB. To będzie festiwal dobrych praktyk!

Dlaczego warto świętować z nami?

masz możliwość wzięcia udziału w wybranej ścieżce warsztatowej - każda z nich gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
po inspirujących i aktywizujących warsztatach, weźmiesz udział w energetycznym panelu dyskusyjnym z udziałem EB-owych influencerów
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Zapraszamy! Niech EB będzie z Wami! :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY
Wybierz swoją ścieżkę:

I. Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II. Gdy Social Media spotka się z Employer Brandingiem...
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Social Media w rekrutacji - jak to działa?
Jak szukać kandydatów?
Jak mierzyć efektywność kampanii?

* wybór ścieżki następuję na etapie formularza zgłoszeniowego

II część: Brunch EB - dawka inspiracji
PANEL DYSKUSYJNY
"Faux Pas" w EB - jak go uniknąć?

Dlaczego 50% rekruterów wciąż nie rozumie własnych marek pracodawców?
Dlaczego większość pracodawców nie dba o candidate experience?
Dlaczego pracodawcy myślą że robią Employer Branding w rzeczywistości go nie robiąc?

Moderacja: Joanna Pietrzak

III część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Rola HR w budowaniu i wspieraniu marki pracodawcy
HR nie powinien dziś zajmować się wyłącznie zatrudnianiem, wdrażaniem, ocenianiem i zwalnianiem pracowników. Tworzenie pozytywnego doświadczenia pracownika ma dziś największe znaczenie. Organizacje zaczynają poświęcać więcej czasu by potrzeby pracowników, zapewnić rozwój umiejętności i zaplanować indywidualną ścieżkę kariery.

Jak skutecznie opowiedzieć historię swojego pracodawcy?
Podczas gdy walka o talenty trwa w najlepsze, warto pójść krok dalej i stworzyć specjalną strategię rekrutacji opartą na sięganiu do największych aktywów Twojej firmy, Twoich pracowników. Co zrobić, by Twoi pracownicy mówili o Twojej marce pracodawcy w social media, na targach, konferencjach prawdziwie i z pasją?

Dlaczego zatrzymanie pracownika jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek?
Według wielu badań, odczuwanie wysokiego poziomu stresu bezpośrednio powiązane jest z obciążeniem pracą. Wiele firm dopiero teraz zaczyna rozumieć znaczenie oferowania elastycznych godzin i pracy zdalnej. To przemawia szczególnie do pokolenia millenialsów, ale może również zmniejszyć stres wśród wszystkich zatrudnionych pracowników. Ale elastyczne warunki pracy to nie wszystko...

Czy znasz prawdziwe powody odejść z Twojej firmy?
Ile razy słyszałeś wyrażenie "człowiek przychodzi do firmy, a odchodzi od szefa"? Polska odnotowała w 2017 roku rekordowo niski poziom zaangażowania pracowników oraz historycznie najmniejsze zaangażowanie Polaków w pracę w stosunku do mieszkańców krajów europejskich. Aż 52% polskich pracowników nie czuje się zaangażowanych w wykonywaną pracę. Pytanie czy chodzi tutaj wyłącznie o rolę szefa/lidera? Czy może chodzi o coraz większe oczekiwania pracownika? Czy świadczenia pozafinansowe, takie jak karnety na basen, fitness czy do centrów medycznych robią jeszcze na nas wrażenie? Co jest prawdziwym powodem spadku zaangażowania i odejść pracowników z firmy?

Przyszłość Employer Brandingu już tu jest
Narzędzia wciąż zmieniają świat rekrutacji wpływając na przyszłość EB. Hyper-Targeting to proces ukierunkowany na konkretne profile kandydatów do których za chwilę docierać będziemy przy jednoczesnym wykorzystywaniu sztucznej inteligencji, gamifikacji, predykcji w analityce oraz wirtualnej rzeczywistości.


10.01.2018
SERWUJEMY - AGENDA


08:30 - 09:00 EB rejestracja
09:00 - 11:00 Warsztaty
11:00 - 11:15 Networking EB
  • 11:15 - 11:25 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 11:25 - 12:15Panel dyskusyjny
  • 12:15 – 12:35 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 12:35 – 12:55 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 12:55 – 13:10 Przerwa & Networking
  • 13:10 – 13:35 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 13:35 – 14:10 Lunch
  • 14:10 – 14:35 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:35 – 15:00 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 15:00 – 15:25 Wystąpienie Szczegóły wkrótce

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    REJESTRACJA


    10.01.2018
    Szczegóły wkrótce, Warszawa
    Warunki uczestnictwa

    500 zł netto udział w I i II części (Warsztaty + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Patron Medialny

    PARTNERZY