O BRUNCH EB


Czy wiesz jak budować markę swojej firmy jako dobrego pracodawcy? Czy wiesz jak zachęcić pracowników by stali się ambasadorami Twojej organizacji?
Czy wiesz jak połączyć kompetencje HR-u, Marketingu i PR-u by zbudować solidną markę? Czy wiesz jak pozyskać najlepszych kandydatów do pracy?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź biorąc udział w spotkaniach Brunch EB, na których zdobędziesz świeżą wiedzę, unikalne umiejętności, które w realny sposób będziesz mógł wykorzystać tworząc strategię Employer Branding dla swojej firmy… a za wysoki poziom przekazywanej wiedzy odpowiedzialni będą polscy i zagraniczni eksperci, specjalizujący się na co dzień w skutecznym budowaniu wizerunku pracodawcy.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z moderatorów gruntownego przygotowania i zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia.

Uwaga 1 Jeśli będziesz chciał otrzymać konkretny, praktyczny EB-owy insight dla własnej firmy, dokonać autorefleksji - jakim pracodawcą jesteś? - skorzystaj z mini WARSZTATU, który poprzedzi popołudniowe brunchowe spotkanie.

Uwaga 2 Po inspirujących i aktywizujących wystąpieniach, odbędzie się panel dyskusyjny. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz więc poddać analizie także swój firmowy case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym. Wskażemy Tobie praktyczne rozwiązania i cenne wskazówki EB-owe.

Zapraszamy!

BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
EMPLOYER BRANDING IN-HOUSE


I część: Brunch EB - dawka umiejętności - WARSZTAT
Bo statystyczny Kandydat nie istnieje - czyli jak stworzyć PERSONĘ idealnego Kandydata?

Dzięki dokładnemu zdefiniowaniu Twojej idealnej grupy docelowej i dostosowaniu swoich działań rekrutacyjnych do niej, Twoje podejście do rekrutacji stanie się bardziej spersonalizowane. W trakcie warsztatu dowiesz się, jak pozyskiwać takich kandydatów, którzy najlepiej odpowiadają Twoim wymaganiom biznesowym.

W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Pamiętaj, strategia EB bez zdefiniowania PERSONY nie ma prawa się udać. Zapraszamy więc na warsztat :)

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka wiedzy - WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Kim jest influencer i dlaczego powinno to interesować Twoją firmę? Jak w działaniach pracodawcy wykorzystać liderów opinii i influencer marketing
Blogi, kanały na Youtube czy profile na Instagramie są przez swoich czytelników traktowane jako pierwsze źródło informacji. Nic dziwnego, że na stale do swoich planów marketingowych wpisała je większość marek produktowych. Dlaczego nie robią tego sami pracodawcy? Influencer marketing można z powodzeniem wykorzystywać w działaniach employer brandingowych. Z pomocą blogerów można zapraszać pracowników za kulisy firm, informować ich o startujących rekrutacjach, targach lub programach stażowych czy po prostu budować pozycję ekspercką pracowników.

Maja Gojtowska

Akcja relokacja! Jak niebanalnie i niewielkim kosztem sprawić aby "ekspaci" poczuli się jak w domu
Czy nie mając dużego budżetu i działu odpowiedzialnego wyłącznie za relokację można z sukcesem zatrudniać w Gdańsku ludzi z różnych stron świata? Można! Około 30 % naszych pracowników to ludzie, którzy przeprowadzili się do Trójmiasta z różnych rejonów Polski i globu. Znalezienie mieszkania i rozpakowanie walizek to jednak dopiero pierwszy krok i początek wyzwań! O tym jakie wnioski wyciągnęliśmy z popełnionych błędów i co robimy, aby relokować z sukcesem.

Anna Walicka & Lucyna Sojka

Być jak MAGNES…czyli jak pozyskać i nie utracić wartościowych pracowników
Problemem przed jakim obecnie stoją pracodawcy jest rotacja pracowników. Jak wynika z raportu HayGroup, do końca 2018 roku prawie jedna czwarta (23 proc.) pracowników na świecie, czyli około 192 miliony osób, zdecyduje się odejść z pracy. Dane pokazują, że coraz więcej firm będzie musiało dostosować się do zmieniających okoliczności, by nie utracić wartościowych pracowników. W naszej prezentacji przedstawimy, jak skutecznie połączyć działania EB z komunikacją wewnątrz firmy i zmniejszyć ryzyko rotacji pracowników

Katarzyna Mąkólska & Aleksandra Franas

Engineer2enginner, czyli jak zdobyć serca umysłów ścisłych
Programiści to specyficzna grupa zawodowa, która nie da się oczarować darmowymi długopisami czy notesami. Niezbędnym ogniwem do zbudowania silnych relacji z rynkiem pracy IT są zaangażowani inżynierowie oraz przemyślane EVP, czyli przekaz w formie i treści dostosowany do umysłów ścisłych. W swojej prezentacji pokażę, jak Allegro angażuje się w tworzenie społeczności IT oraz w jaki sposób efektywnie wykorzystuje nowoczesne kanały komunikacji.

Jan Piętka

Aktywizacja zawodowa osób w trudnej sytuacji życiowej - co mogą zyskać obie strony? – Case study
Pomimo spadającego bezrobocia w Polsce, wciąż są wśród nas osoby, które ze względu na trudną sytuację życiową mają problemy ze znalezieniem pracy. Jak im skutecznie pomóc, aby wróciły do aktywności zawodowej? Jak do nich dotrzeć? Dlaczego samotny rodzic bądź osoba 50+ może być unikatowym pracownikiem? O tym, i o wielu innych ciekawych aspektach związanych z aktywizacją zawodową osób w trudnej sytuacji życiowej opowie Karolina Stołecka, Dyrektor Zarządzający Obszarem HR w GetBack S.A.

Karolina Stołecka

Na zakończenie: Brunch EB - dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY

Po inspirujących i aktywizujących prelekcjach pora na nie mniej angażującą część spotkania. Panel to właściwy moment na żywą dyskusję z Wami. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz poddać analizie także swój case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym.

26.09.2017
SERWUJEMY
I część: Brunch EB - dawka umiejętności - WARSZTAT
09:00 - 11:00 jak stworzyć PERSONĘ idealnego Kandydata? Łukasz Jarota & Agnieszka Borak
II część: Brunch EB - dawka wiedzy - WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW
11:30 - 12:00 EB rejestracja
  • 12:00 - 12:10 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:10 - 12:35WystąpienieMaja Gojtowska
  • 12:35 - 13:00 Wystąpienie Anna Walicka
    & Lucyna Sojka
  • 13:00 - 13:25 Wystąpienie Katarzyna Mąkólska
    & Aleksandra Franas
  • 13:25 - 14:00 Lunch
  • 14:00 - 14:25 Wystąpienie Jan Piętka
  • 14:25 - 14:50 Wystąpienie Karolina Stołecka
  • 14:50 - 15:00 Przerwa & Networking
    Na zakończenie: Brunch EB - dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY
    Candidate experience zaczyna się na… GoWork?
    15:00 - 16:00 Panel Dyskusyjny EB

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Anna
    Walicka
    Talent Acquisition
    Specialist w Spartez
    Lucyna
    Sojka
    Talent Acquisition
    Specialist w Spartez
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Anna Walicka

    Z wykształcenia dziennikarz, HR-owiec z pasji. Od początku swojej pracy zawodowej mocno związana z branżą IT jako współorganizatorka trójmiejskich spotkań 3camp oraz jednych z największych targów pracy branży IT na Pomorzu. Entuzjastka nowych technologii, wielbicielka szwedzkich kryminałów i włoskiej kuchni.

    Lucyna Sojka

    Z wykształcenia politolożka i kulturoznawczyni. Zawodowo realizuje się pracując w obszarze HR w branży IT, łącząc w ten sposób zamiłowanie do pracy z ludźmi i słabość do nowych technologii. Z uwagą śledzi nowości w employer brandingu oraz social media. Wielka miłośniczka lam, kotów i krakowskiego Kazimierza. Często możecie ją spotkać z książką i dobrą kawą. We wszystkim szuka inspiracji.

    JAN PIĘTKA

    Employer Branding Manager, Allegro Od 12 lat związany z HR. Specjalista w obszarze rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy dla firm z branży nowych technologii. Doświadczenie zdobywał m.in. w Tech Data, amerykańskiej korporacji z Fortune 500 oraz Comperia.pl, dynamicznie rozwiajającej się polskiej spółce e-commerce, dwukrotnie figurującej w czołówce rankingu Deloitte Technology Fast50 Central Europe. W 2016 roku dołączył do Allegro, gdzie kieruje zespołem odpowiedzialnym za działania employer branding'owe.

    Karolina Stołecka

    Dyrektor Zarządzający Obszarem HR w GetBack S.A. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Jana Pawła II, gdzie w 2007 ukończyła Kierunek Psychologia Organizacji i Zarządzania, oraz Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Studiów Menedżerskich w 2013 roku. W 2012 uzyskała certyfikat Change Management Foundation. Swoją karierę rozpoczynała w dziale HR w Harper Hygienics S.A. W latach 2009-2014 obejmowała stanowisko HR Managera w Spółce Benefit Systems S.A. gdzie odpowiadała za całość obszaru HR. Od 2014 do 2016 pracowała na stanowisku Dyrektora HR w PBO Poland, gdzie również odpowiadała za całokształt obszaru HR. W 2016 roku prowadziła równolegle projekty consultingowe, między innymi dla GK Lotos z zakresu zarządzania projektami. Od listopada 2016 objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Obszarem HR w Getback S.A., od Sierpnia 2017 członek Rady Nadzorczej EGB INvestments

    Katarzyna Mąkólska

    Doświadczenie zdobywała m.in. w: Expert PR Consultancy, Hill+Knowlton Strategies i Edelman Polska. Do głównych Klientów, dla których pracowała należy zaliczyć: Novartis Oncology, Berlin-Chemie/Menarini, GlaxoSmithKline, Celgene, Gedeon Richter, AstraZeneca i Schering-Plough. Była odpowiedzialna za koordynację Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” (GlaxoSmithKline), programu edukacyjnego „Droga do Siebie” (AstraZeneca) oraz Kampanii na Rzecz Świadomego Rodzicielstwa „Kiedy 1+1=3” (Gedeon Richter). Obecnie wraz z zespołem prowadzi Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy, kampanię Płuca Polski, kampanię Czadowe Domy oraz kampanię Ciśnienie na Życie. Jest również odpowiedzialna za działania komunikacyjne w obszarze diabetologii.

    Aleksandra Franas

    Z wykształcenia kulturoznawca i socjolog. Zawodowo realizuje się w roli PR-owca. Od ponad 2 lat związana z agencją Procontent Communication. Odpowiedzialna za działania z zakresu Employer Brandingu oraz komunikacji wewnętrznej dla norweskiego koncernu motoryzacyjnego Kongsberg Automotive.

    Maja Gojtowska

    wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

    REJESTRACJA


    26.09.2017
    Tęcza od kuchni, ul. Suzina 8, Warszawa
    Warunki uczestnictwa

    100 zł netto udział w II części (Brunch EB)
    500 zł netto udział w I i II części (EB Workshop + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje, certyfikat) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej

    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Patrtner Merytoryczny

    Patron Medialny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    608-202-037
    A
    Lewicka 14/12, 02-547 Warszawa